حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات:

لیزر حک فلز کاربردهای متعددی دارد. اما کاربردهای آن را به طور کلی می توان شامل دو گروه دانست که عبارتند از کاربرد در خط تولید برای لوگو زنی و حکاکی قطعات و کاربرد خدماتی انجام کارهایی از قبیل حکاکی دستگاه های ای تی ام و . . .

دستگاه لیزر حک فلز دارای سرعت و ظرافت بر روی مواد مختلف و به خصوص فلزات به کار برده می شود. حکاکی لیزری فلزات بادستگاه لیزر راهکاری عالی برای درج نشان و آرم خود روی محصول و در نتیجه اثرگذاری بیشتر می باشد.

با استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص فلزات می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی لیزر یا مارک زنی را انجام داد. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود. استفاده از دستگاه های لیزر حکاکی صرفا به حوزه حکاکی فلزات محدود نمیشود و میتواند طیف گسنرده ای از محصولات را در بر بگیرد. لیزر فیبر یک تکنولوژی نسبتا جدید است که نتایج بسیار مثبتی در زمینه حکاکی لیزری نشان داده است. در مقایسه با دیگر انواع لیزرها، آنها می توانند با کیفیت پایین در اثر مارک گذاری و عمیق حکاکی با کیفیت پایین، تاثیرات حرارتی و سرعت پردازش سریع با پالس های پیک قوی را ارائه دهند.
ماشین های حکاکی لیزری فلزات جهت حکاکی لیزری فلزاتی نظیر استیل ، آلومینیوم، آهن، فولاد، مس، برنج، طلا، نقره، پلاتین، تیتانیوم، چدن و ….  بسیار مناسب می باشد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید